شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

اطلاعاتی نهایی از درب های اتوماتیک تاشو

نکاتی درباره درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو

 

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو به نام های درب آکاردئونی و یا اتوبوسی و یا فولدینگ هم نامیده می شود. عملکرد این درب ها به صورت خطی و یا ریلی و همینطور از رو و یا بیرون هم قابل راه اندازی است.

مهمترین مزیتی که درب اتوماتیک تاشو دارد درصد باز شدن درب در فضای کم و کم عمق می باشد. اندازه بازشویی این سیستم به حدود ۸۷ درصد پهنای دهنه با ورودی که درب اتوماتیک در آن جایی که نصب شده، می باشد.

همچنین باز و بسته شدن سرعت درب های شیشه ای اتوماتیک تاشو نسبت به سایر درب های شیشه ای اتوماتیک بسیار بیشتر است. از سویی دیگر توانایی باز و بسته کردن نامحدود را دارا می باشد. این ویژگی موجب شده تا از این مدل درب اتوماتیک در محیط های پر تردد استفاده شود.

 

ویژگی های درب شیشه ای تاشو

  • بدون محدودیت بودن تردد
  • دارای موتور دانکر بودن
  • مجهز بودن به پنل های نمایش دهنده وضعیت درب اتوماتیک قابل نصب بروی کاور
  • مجهز به مقطع ریل قابل تعویض سختکاری شده و لاستیک های عایق برای جلوگیری صدا
  • پر قدرت سریع و بی صدا
  • ارائه بیشتر میزان قابل بازد شدن برای تردد و مکان های کم جای با عرض کم
  • سیستم ماژولار با قبلیت سریع قطعات درب اتوماتیک تاشو

 

شرکت درآذین با توجه به سابقه چند ساله در زمینه درب و کرکره های برقی اتوماتیک شیشه ای می تواند مشاور متخصص شما در این زمینه باشد.

چنانچه در نظر دارید درب اتوماتیک شیشه ای تاشو و یا سایر محصولات را خریداری ، نصب و یا راه اندازی کنید. شرکت درآذین می تواند به عنوان همراه و فعال در این موضوع به صورت دائم قادر به ارائه خدمات باشد

 

کاربرد درب شیشه ای اتوماتیک فولدینگ

درب شیشه ای اتوماتیک تاشو به دلیل سرعتی که در باز و بسته شدن دارد قابل استفاده است. این نوع دربا ها پر کاربرد ترین محصول در بین سایر محصولات اتوماتیک شیشه ای است.

زمانی که درب اتوماتیک شیشه ای برای باز شدن و بسته شدن استفاده می شود دو الی چهار ثانیه است. این زمان هم می تواند تغییر کند. با توجه به سیستم برنامه ریزی و زمانی که تعیین می شود نسبت به هر متر به ثانیه است

این نوع درب در مکان هایی که تردد در آنجا زیاد است و همچنین در این مکان ها اگر فضایی برای ایستادن نباشد قابل استفاده است.

درب های اتوماتیک تاشو یا درب اتوماتیک فولدینگ با توجه به وجود دستگاه محرکه و به حرک درآوردن درب می تواند در تمامی ۲۴ ساعته شبانه در هفت روز هفته بدون ایجاد الودگی صوتی کار بکند.

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *