شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

نکاتی درباره تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

علل خرابی درب اتوماتیک شیشه ای

 

درب اتوماتیک شیشه‌ای از متعلقات و اجزای مختلفی ساخته‌ شده‌ است. هرکدام از این متعلقات در کارکرد بی‌نقص و درست درب اتوماتیک، کاملاً دخیل می‌باشند. چنانچه بر اثر اتفاقی خرابی و تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای رخ دهد موجب اختلال در کارکرد کل اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای می شود. در نتیجه باید قطعه مختل شده تعمیر و یا در موارد نیاز تعویض شود. تا درب اتوماتیک شیشه‌ای به ‌درستی کار کند.

تعمیر درب شیشه‌ای علاوه بر کارکرد درست آن می‌تواند بر طول عمر مفید استفاده از درب را نیز به ‌شدت افزایش دهد.علاوه بر این یک محصول با کیفیت و کارآمد در اختیار شما عزیزان بگذارد.

 

چگونگی عیب یابی

بسیاری از ما می دانیم که درب اتوماتیک شیشه ای امروزه تبدیل به یکی از اصلی ترین قسمت های سازه های ساختمانی شده است. دلایل زیادی هم برای این امر وجود دارد. امنیت بالا، زیبایی، راحتی، کیفیت و ایمنی که این درب ها دارند سبب گردیده است تا امروزه بسیاری از درب های قدیمی جای خود را به این درب های اتوماتیک و مدرن بدهند.

ساز و کار این درب ها با درب های قدیمی بسیار متفاوت است و با نیروی برق عمل می کنند. پس مانند تمام وسایل برقی دیگر در معرض آسیب و خرابی درب اتوماتیک قرار دارند و بروز خطا و اشکال فنی در این محصولات دور از نظر و بعید نیست.

 

تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک

 

 

تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک شیشه ای

 

 

داشتن تخصص در هر زمینه ای همیشه متمایزکننده و ارزشمند است. تعمیر و عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای هم مانند داشتن هر تخصص دیگری ارزشمند و مفید است.

آنهم در شرایطی که روز به روز بر تعداد مشتریان این محصول اضافه می گردد.به دنبال آن نیاز به تعمیر و سرویس های دوره ای آن هم افزایش می یابد.

درب اتوماتیک محصولی است که امروزه تقریبا بر تمامی محصولات قدیمی چیره شده و در بسیاری از ساختمان ها وجود دارد.

زیبایی، کیفیت و امنیت این محصول سبب گردید تا در عرض مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد حضور آن در بسیاری از ساختمان ها و سازه ها باشیم.

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای کاری بسیار ساده است و باید اجزای آن تک تک مورد بررسی قرار بگیرد. در ادامه اجزای مورد بررسی و مشکلات رایج خرابی درب اتوماتیک بررسی شده و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

 

خرابی های رایج درب های ریموتی

شاید برای شما هم این مشکل به وجود آمده باشد که درب اتوماتیک شما به هر دلیلی یا باز نشود یا بسته نشود. در این مواقع ایراد می تواند از قسمت های مختلف درب باشد.

در ادامه قصد داریم علت خرابی این درب ها را مورد بررسی قرار دهیم و سپس به رفع مشکل درب های ریموتی بپردازیم. با استفاده از این اطلاعات، دانش کافی در هنگام مواجه شدن با این مشکل را خواهید داشت.

همچنین می دانید که از چه روشها و چه ابزاری استفاده کنید تا بتوانید درب اتوماتیک منزل خود را به راحتی و بدون نیاز به تعمیر کار، تعمیر کنید.

 

مراحل چک کردن
  • ریموت کنترل
  • دستگاه مرکزی و فیوز
  • چشمی یا فتوسل
  • اپراتور دستگاه
  • متعلقات جانبی
  • ریل و کاور
  • کنترل باکس
  • موتور و اجزای آن

افراد متخصص

ضمانت کالا

کیفیت کار ما

پشتیبانی ۲۴ ساعته

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع