شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

موتور درب شیشه ای برقی  یا دانکر انکودر دار

موتور درب شیشه ای برقی یا دانکر انکودر دار

  موتور دانکر چیست ؟ و چه کاربردی دارد در این مقاله هدف بر این داریم تا در رابطه با این موتور های بسیار کاربردی و با کیفیت برای شما مواردی را ذکر نماییم. موتورهای دانکر در واقع اپراتورهای درب اتوماتیک هستند و به تولید نیروی محرکه کمک می کنند امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، استفاده از ابزارها نیز دستخوش تغییراتی شده است اکثر فروشگاه ها، مغازه ها، هتل ها، بانک ها و غیره از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند درب اتوماتیک شیشه ای با ظاهری جذاب و طرح های متنوع به عنوان درب ورودی استفاده می شود زیرا این نوع درب از انواع درب های دستی و سنتی بهتر است. این درب ها به دلیل سرعت و کیفیت خود طرفداران و افراد زیادی را به خود جذب کرده اند اگر در بین تمامی برندهای معتبر موتور درب اتوماتیک شیشه ای به دنبال برندی با کیفیت می گردید حتما نام موتور آلمانی (اصلی) دانکر را شنیده اید آلمان یکی از کشورهای بزرگ صنعتی است که محصولات آن در زمینه لوازم یدکی و خودرو جزو بهترین های دنیا می باشد از وب سایت در آذین دیدن کنید. با ما در ادامه همراه باشید

برای خرید این نوع موتور ها باید بتوانید از یک مرکز معتبر استعلام قیمت نمایید.

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

انکودر چیست؟

انکودر (Encoder) یکی از تجهیزات الکترومکانیکی است که در انواع ماشین آلات صنعتی استفاده می گردد. در واقع انکودر ، وسیله ای است که قابلیت تبدیل یک حرکت مکانیکی (خطی و دورانی) به سیگنال الکتریکی را دارا است تا از این طریق بتوان مشخصه‌های متفاوتی را از آن سیگنال مورد استفاده قرار داد. به بیان ساده تر، انکودر تجهیزی است که حرکت دورانی یا خطی را به سیگنال دیجیتالی ۰ یا ۱ تبدیل می کند. موتور درب اتوماتیک دانکر انکودر چیست؟ مثالی ساده از کاربرد انکودر استفاده در سروو موتور‌ها می باشد. همچنین در صنایع بسته‌بندی و دستگاه‌های صنعتی که نیاز به اندازه‌گیری سرعت و موقعیت است، از انواع انکودر استفاده می‌کنند.

انواع موتور درب اتوماتیک شیشه ای

موتور درب اتوماتیک شیشه ای در دو مدل ذغالی و غیر ذغالی تولید می شود موتورهای زغال سنگ برند Donker دارای رمزگذار داخلی هستند انکودرها به موتورها اجازه می دهند تا به طور هوشمند در محل مورد نظر متوقف شوند موتورها دارای رمزگذار هستند، نور جایی که خاموش شده را پیدا می کند اما موتورهای بدون رمزگذار از وسایل الکترونیکی و فرکانس های مربوط به خود استفاده می کنند جای توقف پیدا می کنند.

قیمت موتور های انکودر (دانکر)

برخی از افراد این سوال را از ما دارند که برای استعلام قیمت این موتور ها باید به چه مواردی دقت نمایم ؟ برای استعلام قیمت موتور های درب های اتوماتیک باید بتوانید به تعداد باز و یا بسته شدن درب ها دقت نمایید این مورد میتواند برای شما این را نشان دهد که شما نیاز به موتور با چه توانی را دارید اما مجموعه در آذین با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارد در واقع میتوان گفت در تمامی موارد از موتور های قوی مانند انکودر استفاده می کند.
قیمت موتور های انکودر (دانکر)
قیمت موتور های انکودر (دانکر)

موتور درب اتوماتیک دانکر انکودر

موتور ۵۵*۶۳( ۱۰۰وات) ساخت شرکت دانکر آلمان می باشد. استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت موجب استهلاک کم و کارکرد و قدرت بسیار بالای این موتور شده و به موجب آن موتور ۵۵*۶۳ دانکر به یکی از پرمصرف‌ترین موتورها در حوزه اپراتور های درب شیشه ای اتوماتیک تبدیل شده است. این موتور از سری موتور های انکودر دار است که این ویژگی وظیفه شناسایی موقعیت درب را بر عهده دارد و بسیار حساس و دقیق است. انکودر به موتور کمک می کند تا در شناسایی مسیر مورد نیاز با دقت بسیار بالا و بدون خطا عمل می‌کند.  

موتور گیربکس ۲۴ ولت ۲۰۰ دور دانکر آلمان DUNKER MOTOR

  • کد: MDG00063
  • ولتاژ کاری: ۲۴ولت DC
  • جریان نامی: ۱.۱ آمپر
  • توان مصرفی: ۲۵ وات
  • دور نامی: ۲۰۰ rpm
  • گشتاور نامی: ۱۵۰ (Ncm)
  • دارای شفت انکودر
  • کارکرد دائم
  • ساخت آلمان
بیشتر بخوانید: شناخت بهتر درب اتوماتیک

عملکرد و کاربرد موتور دانکر انکودر دار

موتور دانکر قلب تپنده هر نوع درب اتوماتیک شیشه ای است که بدون موتور نمی تواند به کار خود ادامه دهد و عملا کارایی خود را از دست می دهد همانطور که می دانید درب های اتوماتیک از چند قسمت تشکیل شده اند که اصلی ترین آنها موتور است موتور دانکر آلمان یکی از موتورهای درجه یک درب اتوماتیک شیشه ای است که هیچ چیزی کم ندارد و انتخاب مناسبی برای شماست نوع موتور استفاده شده در درب های اتوماتیک بسیار مهم است و تاثیر مستقیمی بر عملکرد درب ها دارد در مورد موتور آلمانی دانکر شکی نیست. شرکت دانکر آلمانی با سابقه ۷۰ ساله در ارائه و ساخت محصولات مختلف از جمله موتورهای براشلس DC، گیربکس سیاره ای، گیربکس حلزونی و انکودر واقع در نیدرزاکسن آلمان دارای نمایندگی در ایران می باشد همچنین موتورهای دانکر به خودی خود (با ایجاد نیروی محرکه) بخش بزرگی از فعالیت درب اتوماتیک را به خود اختصاص می دهند و هر چه بزرگتر باشند قدرتمندتر و البته گرانتر هستند. موتور درب اتوماتیک دانکر انکودر
نکات مهم هنگام خرید موتور درب اتوماتیک دانکر انکودر
همچنانکه در تارنمای رسمی شرکت موتور دانکر به صراحت ذکر شده است این شرکت دارای چهار سایت اصلی در کشورهای آلمان، چین، صربستان و امریکاست. ممکن است یک محصول مشخص با یک کد یکسان در سایت های مختلف این شرکت حتی با تفاوت های جزیی در ظاهر تولید گردند مانند سایرکالاهای با کیفیت متاسفانه نمونه های تقلبی این موتورها دربازار موجود می باشند. با توجه به اینکه این نمونه های تقلبی هم مانند نمونه های اصلی از سایرکشورها وارد می شوند ارایه مواردی مانند برگه سبز گمرکی یا گواهی مبدا یا مشابه آن به هیچ وجه نمی تواند دلیل براصل بودن آن باشد. بیشتر بخوانید: چرا باید از درب اتوماتیک استفاده کرد

قیمت موتور دانکر انکودر دار

به طور کلی به دلیل وارداتی بودن تمامی این موتورها و تاثیر مستقیم قیمت ارز و نوسانات آن، نمی توان قیمت واحدی برای آنها تعیین کرد علاوه بر موارد ذکر شده، قطعا بهتر است قبل از خرید درب اتوماتیک از مشخصات فنی و سازگاری با محل مورد نظر اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به خرید نمایید که البته مهمترین فاکتور در انتخاب موتور دانکر سازگاری بین موتور و وزن درب است که در مراحل بعدی باید به ظرفیت باربری موتور توجه کرد در نهایت به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین فاکتورهای قیمت گذاری درایو دانکر آلمانی سایز و ابعاد دستگاه است که هر چه بزرگتر باشد بدون شک قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.  

افراد متخصص

ضمانت کالا

کیفیت کار ما

پشتیبانی ۲۴ ساعته

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع