شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

کرکره شفاف برقی

مشخصات کرکره شفاف برقی

 

کرکره برقی پلی کربنات :

کرکره شفاف برقی یک سری مزایایی دارد که میتواند به شما این امکان را بدهد در تصمیم گیری به شما قدرت انتخاب دهد .تفاوت آن در ضخامتش می باشد .

کرکره های برقی شفاف

ضخامت این نوع پلی کربنات ۲.۵ میلی متری و کادر ۶ میلی متری می باشد.
دارای فریم و رنگ بندی در شفاف-دودی و برنزی می باشد.
نشکن بوده و مقاوم در برابر ضربه و اشعه خورشید می باشد. همچنین برای روشن بودن فضای پارکینگ در روز نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

اصولا کرکره برقی های پلی کربنات به دو شکل تولید میشود:  لوله خور و زوار دار .

در نوع لوله خور بهترین و گران قیمت ترین و پرکاربردترین حالت استفاده از لوله استیل پولیش خورده است. ولی گاهی برای اینکه کار ارزان تر تمام شود از لوله های آلومینیوم و آهنی نیز استفاده می شود که چندان توصیه نمی شوند.

 

انواع کرکره با توجه به نوع پلی کربنات

 

یکی دیگر از مواردی که کرکره های پلی کربنات را از یکدیگر متمایز می کند جنس مواد اولیه آن می باشد ، در ادامه به سه مورد از پر مصرف ترین آنها اشاره می نماییم

  • پلی کرنات آلمانی مانند بایر Bayer
  • پلی کربنات کره ای مانند سامسونگ
  • پلی کرنات تولید شده در ایران

 

کاملا واضح است که قیمت پلی کربنات های بایر آلمان خیلی بالا تر از سامسونگ کره ای و ایرانی می باشد و قیمت ها با اضافه شدن تیغه ها بیشتر هم میشود. البته لازم به ذکر است که بگوییم که فقط جنس آلمانی خوب است باید بگوییم ایرانی و کره ای هم بسیار خوب هستند ولی در زمانی که تیغه های انواع کرکره های برقی شفافسنگین میشوند و ابعاد تیغه زیاد میشود همان جنس آلمانی باید استفاده شود !!!!

نکته : بعد از اینکه مواد اولیه های آلمانی تولید شد دیگر نمیتوان تشخیص داد که آلمانی است یا کره ای و یا ایرانی . و فقط باید در این فضا اعتماد مشتری و مجری بین هم باشد چون تشخیص آن ها اصلا معلوم نیست و میسر نمی شود.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت

 

اولین و مهمترین عامل تاثیر گذار ، مدل و برندینگی که ضخامت و جنس پلی کربنات را تشکیل میدهد و همچنین سنگینی تیغه هایی که در یک کرکره برقی پلی کربنات به کار برده میشود هم تاثیر گذار خواهد بود.عواملی که گفته شد اصلی ها بودند و لی در قسمتی دیگر میتوانیم به لوله های که پلی کربنات ها را به هم متصل میکند که از دو جنس مهم میتوانیم به آلومینیومی و استیل اشاره بکنیم

  1. نوع و برند مواد اولیه استفاده شده
  2. ضخامت تیغه و وزن آن در متر مربع
  3. نوع اتصال – لوله استیل ، زوار آلومینیوم و…
  4. رنگ تیغه های کرکره پلی کربنات شفاف

 

تیغه های کرکره برقی معمولا با استفاده از رنگ ها و قاب های زیادی ممکن میشود که شما میتوانید با هر رنگی که میخواهید با نمای ساختمان و یا برای اضافه کردن نشوته و یا لوگو بر روی کرکره خود نصب بکنید ، کرکره برقی قابلیت های زیادی در رنگبندی و نوع کرکره برقی دارد .

 

برای سفارش کرکره شفاف برقی با شرکت درآذین تماس بگیرید.

 

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع