شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

  • Project Name: درب شیشه ای اتوماتیک شرکت داروسازی آریوژن فارمد
  • موقعیت مکانی: تهران
  • مهندس اجرایی: گروه آذین دُر

اجرا و نصب درب شیشه ای اتوماتیک شرکت داروسازی آریوژن فارمد

 

این پروژه نصب درب اتوماتیک شیشه ای شرکت دارویی آریوژن فارمد واقع در جاده مخصوص تهران- کرج می باشد. در این پروژه همکاران ما با دقت و ظرافت خاصی اقدام به راه اندازی و اجرای این درب نمودند.

شایان ذکر است که شرکت داروسازی آریوژن فارمد یکی از شرکت های دارویی کشور است که در زمینه تولید داروهای نوترکیب فعالیت می کند. تولیدات این شرکت ۵ درصد از سهم بازار دارویی کشور را تشکیل می دهد.

اجرای این درب در سالن ورودی اصلی درب ورودی انجام شد. همکاران ما از بهترین متریال استفاده نمودند. اپراتور استفاده شده در این پروژه موتور دانکر آلمان می باشد.

 

مشخصات درب شیشه ای پروژه آریوژن فارمد

  • اپراتور موتور دانکر آلمان
  • تردد نامحدود
  • درب اتوماتیک دارای فریم آلمینومی تک لت

 

درباره درب اتوماتیک تک لت

درب اتوماتیک شیشه ای تک لت نوعی درب شیشه ایی است که در آن یک صفحه شیشه ایی (لنگه) به صورت پایه ثابت است. لنگه دیگر متحرک می باشد. استفاده از این مدل درب شیشه ایی بیشتر در مکان های کوچک رایج است. چرا که فضای اشغالی توسط اینگونه درب ها بسیار پایین است.

شیشه مورد استفاده در این درب ها معمولا سکوریت ده میلیمتری است که بسته به نیاز و سلیقه مشتری می توان از شیشه های ۲۰ میلیمتری دوجداره هم استفاده کرد.

از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای تک لت می توان به انواع مختلف باز بودن آن (اتوماتیک، دائم بسته، دائم باز، حالت هوای سرد یا نیمه باز) اشاره کرد.

این درب ها با استفاده از موتور الکتریکی تعبیه شده در آنها اقدام به حرکت در آوردن لنگه متحرک شیشه ایی می کنند. در حالی که لنگه دیگر نقش پایه را ایفا می کند.

لازم به ذکر است که در نصب این درب ها می توان از دیوار نیز به عنوان پایه استفاده کرد. امروزه می توانید نمونه این درب ها را در مغازه هایی که معمولا از فضای داخلی و ورودی کوچکی بهره می برند مشاهده کنید.

تماس سریع