شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

اطلاعاتی درباره خرید سقف متحرک

نکاتی پیش از خرید سقف متحرک

 

خرید سقف متحرک برای منزل می‌ تواند خیلی کاربردی باشد. از این سقف‌ ها برای فضاهای عمومی هم استفاده می‌ کنند. مثلاً پارکینگ‌ های خیلی بزرگ یا حیاط، خانه‌ های معمولی، سالن‌ های ورزشی، استخر روباز، سالن‌‌ های سینما خیلی از اوقات سقف متحرک دارند. به هر حال فرقی ندارد که شما می‌ خواهید این سقف‌ ها را برای کجا خریداری کنید. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که نکات خرید سقف متحرک را برای شما توضیح دهیم تا با آشنایی بیشتری به سراغ آنها بروید.

 

برند و نوع پارچه سقف متحرک

معمولاً داخل سقف متحرک پارچه‌ ای به کار گرفته شده که به آن پارچه پی‌وی‌سی می گویند. داخل آن الیاف مقاومی وجود دارد و یک روکش محافظ هم در آنها هست. پارچه‌ ای که در آنها استفاده می‌ گردد، باید برند معتبری داشته باشد. اگر از نوع بی‌ کیفیت و ارزان باشد، در برابر نور خورشید؛ پوسیدگی برای آن اتفاق می‌ افتد. پارچه‌ های مرغوب معمولا گارانتی هم دارند و خیالتان راحت است که در مدت زمان طولانی آسیب نمی‌ بینند.

 

نوع موتور

از نکات خرید سقف متحرک این است که به نوع و برند موتوری که داخل آن هست هم توجه داشته باشید. انواع ارزان قیمت آنها باعث می‌ شود تا حرکت سیستم با ضعف و مشکل روبرو شود. مثلاً موتور سریع داغ می‌ کند، حرکت مجدد ندارد و به صورت مداوم و پی در پی حرکت نمی‌ کند یا صدای گوش خراشی از آن به گوش می‌ رسد. بهترین برند هم موتور بکر آلمان یا فرانسه است.

 

کیفیت آلومینیوم

از دیگر مواردی که هنگام خرید سقف متحرک باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت و مقدار آلومینیوم داخل آن است. معمولا آلومینیوم و فولاد جزو مواد اصلی تشکیل دهنده این سقف‌ ها هستند.

 

کیفیت بالای یراق آلات

نکات خرید سقف متحرک

 

یراق آلات و اکسسوری‌ هایی که در سقف متحرک هستند، جزو قطعاتی می‌ باشند که مشتریان به آن باید بیشتر توجه کنند. حتماً باید اکسسوری‌ ها و یراق آلاتی داخل آن‌ ها استفاده شده باشد که توانایی  تحمل وزن را دارند.

 

نورپردازی‌ های روی سقف

خیلی از سقف‌ های متحرک، به جرات می‌ توانیم بگوییم ۹۰ درصد آنها حتماً باید نورپردازی داشته باشند اما نوع حباب و نوری که داخل آنهاست، از شرکت‌ های مختلف است و برند آنها هم متفاوت است. در نتیجه باید حواستان به نحوه نصب آنها نوع سیم کشی و برق‌ رسانی باشد.

 

کیفیت آب بندی

از دیگر نکات خرید سقف متحرک این است که کیفیت آن از لحاظ آب‌بندی و هوابندی مناسب باشد. مثلاً اینکه سقف متحرک بتواند زیر برف سنگین زمستان دوام بیاورد و آسیب نبیند، به این کیفیت وابسته است.

 

انتخاب مدل سقف

از دیگر مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که می‌ خواهید سقف متحرک شیبدار داشته باشید یا به دنبال سقف تخت و مسطح هستید تا اجرای آن به بهترین شکل ممکن انجام شود. باید شرایط را بسنجید و ببینید که کدام سقف می‌ تواند برای محیطی که قرار است استفاده کنید، گزینه مناسب‌تری باشد.

 

تکیه گاه مناسب در بدنه یا کف ساختمان

اگر شما می‌ خواهید سقف متحرک را به عنوان یک تکیه‌ گاه عالی در ساختمان استفاده کنید، حتماً باید حواستان باشد که به تیرهای افقی ساختمان اتصال داشته باشد و پیچ و مهره درست و دقیق روی آنها انجام شده باشد. اگر هم می‌ خواهید آن را به کف متصل کنید، اتصال آنها باید به ستون‌ های بام انجام شود.

 

افراد متخصص

ضمانت کالا

کیفیت کار ما

پشتیبانی ۲۴ ساعته

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع