شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای

موارد استفاده درب اتوماتیک شیشه ای

  برای انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به کاربردی که دارد باعث سهولت رفت و آمد می شود و همچنین استفاده از این نوع درب نمایی خاص و جذاب به ساختمان می دهد. بطور مثال می تواند در آزمایشگاه ها، فرودگاه، مجتمع های مسکونی، اداری ، تجاری و ……استفاده کرد. بسته به نوع نما ساختمان یا دیزاین داخلی نیز می توان از فریم های دور شیشه را انتخاب نمود. بطور مثال در بیشتر آزمایشگاه ها به دلیل میکروب زادیی و موارد خاص پزشکی از فریم استیل استفاده می گردد. اکثر مجتمع های تجاری از فریم آلومینیوم سفید یا نقره ای استفاده می کنند. در آخر می توان گفت انتخاب فریم یه قانون نانوشته می باشد که بر حسب انتخاب مشتری می باشد. یکی از مهمترین انتخاب درب شیشه ای اتوماتیک، تعیین صحیح نوع درب و مشخصات و ویژگی های درب مورد نظر است شرکت ها انواع درهای اتوماتیک را با بالاترین کیفیت تولید و نصب می کنند کارشناسان این شرکت ها در صورت لزوم بهترین درب اتوماتیک و نصب را ارائه می دهند علاوه بر سمت زیبایی در درب جنبه های دیگر درب باید در نظر گرفته شود و بیشترین توجه را باید به امنیت درهای اتوماتیک توجه کرد.

شما می توانید جهت استفاده از مشاوره رایگان و یا خرید محصولات این شرکت اعم از درب اتوماتیک شیشه ای، کرکره برقی و یا کرکره برقی پنجره و … همینطور برای نصب یا تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

بیشتربخوانید: آشنایی با درب اتوماتیک در آذین انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای   درب اتوماتیک به محض ورود مشتری احساس مثبت می کند در گذشته استفاده از درهای سنتی صندلی های معلول و چرخ دار را بسیار دشوار کرده بود و گاهی اوقات نمی شد درب فروشگاه را باز کرد بنابراین تمایل مشتری به استفاده از درب های سنتی و قدیمی کاهش پیدا کرد همچنین رفته رفته درب های تمام اتوماتیک و پیشرفته جایگزین آن ها شدند بنابراین درهای اتوماتیک با نصب راحتی و ایجاد مشتری در داخل و خارج، ایمن تر و عبور و مرور را برای مردم آسان تر کردند که درب های اتوماتیک را به راحتی بتوانند باز و بسته کنند. برای استعلام قیمت درب های اتوماتیک هوشمند کلیک کنید…

درهای شیشه ای تمام اتوماتیک

درهای شیشه ای اتوماتیک مربعی مانند با همراه با لوازم جانبی و سیستم عامل های پیشرفته شیشه ای ای که روی آن نصب شده اند دارای بهترین مارک های مختلف خارجی و داخلی با قطعات خیلی پیشرفته هستند بنابراین در ساختار اشتغال درب های شیشه ای از یک موتور الکتریکی هوشمند استفاده می شود که موتور قادر است به صورت دستی عمل کند و درها را با استفاده از کمربندی که براکت ها را حمل می کند ببندد. پخش کننده درهای شیشه ای بخشی از خانواده درب اتوماتیک است همچنین پخش کننده درب شیشه ای یک جزء اتوماتیک است که به صورت افقی باز و بسته می شود. اپراتور اتوماتیک را می توان در سه موقعیت کلی برنامه ریزی کرد:
  • حالت کار خودکار
  • موقعیت توقف را باز کنید
  • توقف

اجزا و قطعات تشکیل دهنده درب اتوماتیک شیشه ای

موتور ، کنترل باکس، چرغهای نگه دارنده شیشه ها، تسمه، هرزگرد ها، دو عدد چشمی، کلید تعیین وضعیت، ریموت، ریل ، کاور، فریم و در انتها شیشه می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به کاربردی که دارد باعث سهولت رفت و آمد می شود. همچنین استفاده از این نوع درب نمایی خاص و جذاب به ساختمان می دهد. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان عایق گرما و سرما عمل می کند و مانع از هدر رفتن انرژی می شود

انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای

۱- نوع کاربری درب بر حسب محل (مثلا بیمارستان , هتل ,مرکز خرید یا ادارات دولتی ) ۲-تعداد ترافیک یا تردد روزانه از درب ها ۳- مقدار بودجه قابل دسترس برای تهیه درب اتوماتیک ۴- انتخاب موتور درب شیشه ای

انواع درب اتوماتیک

برای انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای بستگی به رفت و آمدهای شبانه روزی دارد و اندازه و ابعاد در انواع درب اتوماتیک مد نظر است. درب اتوماتیک شیشه در انواع زیر :
  • تلسکوپی
  • اسلایدی یا کشویی
  • گرد و نیم گرد
در مورد نصب درب اتوماتیک شیشه ای، باید بدانید که محیط هایی است با عرض، که بهتر است از درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده کنیم. درب های اسلایدی یا کشویی برای محیط های پر رفت و آمد توصیه می شوند. درب تاشو هم برای مغازه و بناهایی که در گوشه قرار گرفته کاربردی عالی دارند. درب های نیم گرد برای بیمارستان ها، بانک ها، آزمایشگاه ها و … مناسب است.

مزایای کرکره اتوماتیک به کرکره سنتی چگونه است؟ برای مظالعه بیشتر کلیک کنید…

درب شیشه ای Diitec اتوماتیک

در میان مارک های موجود در زمینه تولید اتوماتیک درب شیشه DITEC، که با بیش از سال ها تجربه این شرکت با پیشرفت فناوری، کیفیت خلاقیت و واردات انواع محصولات موجود در بازار جهانی بوده است سالها برند ایتالیایی “درهای با کیفیت اما با قیمت مناسب” را در بین اهداف خود برای خدمت به مشتریان تولید کرد به همین دلیل استفاده از آخرین دانش و فن آوری های جهان برای بهبود کیفیت محصولات اقداماتی انجام داده اس DITEC برندی است که درب شیشه ای اتوماتیک آن توسط شرکت در آذین وارد کشور می شود بنابراین می توانید با خیال راحت جستجو کنید و سپس آنها را خریداری کنید.

علامت درب شیشه ای اتوماتیک

یک شرکت درب های شیشه ای تمام اتوماتیک معتقد است که فناوری قصد دارد زندگی انسان را آسانتر و تسهیل کند به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند درب شما را باز و بسته و سیستم های دسترسی هوشمند را به ساده ترین روش ممکن ارائه دهند اما “زندگی” برای گروه صنعتی چه معنی دارد؟
  • ایمنی: آماده سازی و تسهیل ورود و خروج افراد
  • دقت: درهای اتوماتیک کاملا برای دفاتر، مراکز عمومی، مغازه ها، بیمارستان ها و هر مکان دیگری بسیار مناسب و بهینه است و کار را برای کاربران آسان تر می کند.
  • احترام: سهولت ترافیک و سالمندان با از بین بردن موانع ساختمانی و معماری
Lable یکی از مارک های معروف در تولید در آذین است که محصولات آن نیز می توانند در ایران سفارشی و خریداری شوند این شرکت طیف گسترده ای از درهای شیشه ای اتوماتیک با کیفیت بالا را تولید می کند که در کشور ما نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

برای دریافت اطلاعاتی در مورد جک درب پارکینگ کلیک کنید

درب اتوماتیک BFT اتوماتیک

BFT کار خود را در یک شهر کوچک در ایتالیا آغاز کرد که امروزه در بیش از ۵ کشور دارای شاخه های انحصاری است این برند قادر به ارائه یک سیستم اتوماسیون درهای مؤثر بود که روز به روز به مشتریان خود اضافه می شد صاحبان این شرکت بر این باورند که با افتتاح شاخه های مختلف در کشورهای مختلف توانستند درک جدیدی از جنبه های مختلف فرهنگی ارائه دهند و محصولات خود را به بازار بین المللی ارائه دهند. در ایران  همچنین با مراجعه به بسیاری از شرکت ها، برند BFT و صاحبان صنعت را می توان به اهداف خود نزدیک تر کرد که “رضایت کامل مشتری” و “ارائه خدمات به فرهنگ هر کشور” است.

افراد متخصص

ضمانت کالا

کیفیت کار ما

پشتیبانی ۲۴ ساعته

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع