شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

ویژگی های اپراتور درب اتوماتیک تلسکوپی

ویژگی های اپراتور درب اتوماتیک تلسکوپی

با گسترش صنعت ساخت و ساز درب ها دربهای زیاد و جدیدی تولید و روانه بازار شدند. یکی از انواع این دربها  درب اتوماتیک تلسکوپی می باشد.به دلیل عملکرد مشابه تلسکوپی که این درب ها دارند به درب های تلسکوپی معروف شده اند. معمولاً از این نوع درب ها برای فضاهای کم عرض استفاده می شود چرا که این  درب ها باعث عریض تر و زیبا شدن مکانی که از این درب استفاده میکنند میشود.

یک سوال بسیار مهم که پیش می‌آید این است که این درب ها چگونه نصب میشوند؟ ما در این مقاله به بررسی درب های اتوماتیک تلسکوپی خواهیم پرداخت پس تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درب ها می توانید به متخصصین با همکاران ما در شرکت  آذین در مراجعه فرمایید امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در مورد درب های اتوماتیک تلسکوپی به دست آورده باشید.

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی چیست؟

می توانیم درب های اتوماتیک تلسکوپی را از خانواده درب های فولدینگ و کشویی بدانیم.معمولاً این درب ها برای فضاهای استفاده می‌شود که عرض و دهنه کمی دارند ولی به باز شوندگی زیادی نیازمند هستند. درب های اتوماتیک تلسکوپی می‌توانند حداکثر اندازه باز شدن یعنی حدود دو سوم دهانه را برای رفت و آمد را در اختیار شما قرار دهند.

درب های اتوماتیک تلسکوپی شیشه ای و درب های اتوماتیک تلسکوپی چهار لت متحرک از انواع این درب ها هستند که هرکدام کاربردهای متنوعی دارند.

در رابطه با درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی باید گفت که از لحاظ ظاهری و نحوه ی عملکرد همانند درب اتوماتیک کشویی می باشد.این نوع درب نسبت به همتای کشویی خود فضای بیشتری را برای عبور و مرور فراهم می کند. این در حالی است که درب اتوماتیک کشویی تنها قادر است ۵۰ درصد از عرض بازشو را برای رفت وآمد فراهم کند.

تنها این دلیل می تواند برای جلب نظر بسیاری از کارفرمایان عزیز کافی باشد. تا برای پروژ هایی نظیر مراکز تجاری، تفریحی که میزان تردد بالاست از این مدل درب برقی استفاده کنند. برای آشنایی با اپراتور درب اتوماتیک تلسکوپی این مقاله را مطالعه کنید.

عملکرد درب شیشه ای تلسکوپی

عملکرد دستگاه درب اتوماتیک تلسکوپی ساده است. با این تفاوت که به منظور استفاده بیشتر از عرض دهانه ورودی ساختمان به جای دو لت متحرک، دارای چهار لت متحرک می باشد.

این امر سبب می شود حدود ۷۰ درصد عرض کل به صورت عرض بازشو مفید مورد استفاده قرار می گیرد. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مناسب مکان هایی است که به دلیل عرض کم دهنه ورودی نمی توان از درب اتوماتیک تلسکوپی کشویی ساده استفاده نمود.

اپراتور درب اتوماتیک تلسکوپی

مزایای درب تلسکوپی اتوماتیک

  • پرقدرت، سریع و بی‌صدا
  • بدون محدودیت تردد
  • ارایه بیشترین میزان بارشو قابل استفاده
  • مجهز به موتور Dunker ساخت کشور آلمان
  • مجهز به چشم و سنسور Pepperl&Fuchs; ساخت کشور آلمان
  • مرکز کنترل میکروپروسسوری پیشرفته با قابلیت تنظیم کلیه پارامتر های درب مجهز به آشکارساز خطا
  • پنل نمایش‌دهنده وضعیت درب قابل نصب بر روی کاور
  • مجهز به کی‌پنل پیشرفته دیجیتال برای کنترل تنظیمات درب و خطایابی خودکار
  • دارای مقطع ریل قابل تعویض سختکاری شده و لاستیک جهت کاهش هرچه بیشتر صدا
  • مجهز به قفل الکترومکانیکال جهت ایجاد امنیت هرچه بیشتر
  • سیستم ماژولار با قابلیت تعویض سریع قطعات
  • قابلیت اتصال به کلیه سیستم های کنترل تردد و سیستم های مدیریت ساختمان BMS
  • قابلیت برنامه ریزی عملکرد درب در حالت‌های: ۱) اتوماتیک ۲)همیشه باز ۳) یکسو تردد ۴)قفل ۵)زمستانی
  • مجهز به کاور بیرونی و بی نیاز به آهن کشی و نصب قوطی

درب های اتوماتیک تلسکوپی با چهار لت متحرک

ما در این مقاله سعی داریم که درباره راه حل هایی که می تواند به بیشتر باز شدن درب به وسیله لت و لنگ ها بیانجامد اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. در درب های اتوماتیک تلسکوپی برای اینکه فضای باز شدن را کمتر کنند به جای استفاده از دو لت از چهار لت متحرک استفاده می شود. اما آن دو لتی که به مقصد نزدیک هستند آرامتر و با نصف سرعت دو لت دیگر حرکت می کنند و در آخر بر روی یکدیگر و در یک نقطه معین قرار می گیرند.

درب های چهار لت متحرک و بدون پنل

در این گونه از درب ها، دو لت در هر طرف قرار دارند. لته های که نزدیک تر به دیوار هم هستند سرعتشان آرام تر از لت های دیگری می باشند که از دیوار دور هستند. در واقع دو لت انتهایی حرکت و سرعتی که دارند نسبت به بقیه نصف می باشد. اما در هنگام باز شدن کامل هر چهار لت به شکل دو به دو روی هم در هر طرف قرار می گیرند.

ویژگی اپراتور درب اتوماتیک تلسکوپی

یکی دیگر از درب های اتوماتیک درب های اتوماتیک ذره بینی می باشند، این درب ها طبق استانداردهای جهانی و با تکنولوژی روز ساخته می شوند. این درب ها دارای قفل الکترونیکی می باشند که امکان این موضوع را فراهم می‌کند که از طریق هنگر ها آنها را از حرکت باز داریم. قابلیت حرکت بر روی ریل به واسطه غلتک ها که صدای آرامی دارند و بدون آلودگی می باشند از ویژگی‌های این درب ها به حساب می آید.

این درب ها دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کامل مکانیکی و الکترونیکی می باشد. که هر کدام کارایی متفاوتی دارند، از دیگر ویژگی های این نوع از درب ها می توان به جلوگیری از هدر رفتن انرژی، جلوگیری از ورود گرد و غبار و امکان باز شوندگی برای فضای کم عرض و کم عمق اشاره کرد.

اپراتور درب شیشه ای تلسکوپی زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که دو یا چهار درب کشویی تلسکوپی باید به صورت همزمان باز شوند. برای این درب ها از اپراتور های مخصوص تلسکوپی استفاده می شود. این اپراتور درب شیشه ای تلسکوپی ۳۰ درصد سریعتر از اپراتور درب کشویی سنتی سرعت باز شوندگی دارند. آن هم به دلیل داشتن باله باریک تر است.

از طرف دیگر این اپراتور ها قادرند تا درهایی با عرض ۴۰۰۰ میلی متر را نیز پوشش دهند. معمولا اپراتور درب شیشه ای تلسکوپی قادر است برای تک لنگه درب تا وزنی معادل ۱۳۰ کیلوگرم و در دو لنگه درب ۹۰+۹۰ کیلوگرم را تحمل نماید. پس با این حساب می توانیم بگوییم این اپراتور های تلسکوپی از قدرت بالایی برخوردار هستند.

اپراتور های تلسکوپی بسیار قابل اعتماد بوده و دارای سیستم ضبط قوی می باشد. این اپراتور ها با توجه به استاندارد های ملی و بین المللی ساخته شده اند و شما می توانید به راحتی از این اپراتور ها استفاده نمایید.

از درب های اتوماتیک شیشه ای در چه مکان هایی استفاده می شود؟

این درب ها در مکان های مختلفی مانند: بانک ها، فرودگاه ها، مراکز بهداشتی و عمومی، اماکن تفریحی، ایستگاه های قطار، اماکن دولتی، درب های ورودی مترو، فروشگاه های زنجیره ای، مجتمع های اداری و تجاری و هتل ها استفاده میشود.

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بدون پنل ثابت و با دو لت متحرک

در این نوع از درب ها  کشویی امکان بهره برداری از دیوارها و فضای جانبی بدون استفاده از لت ثابت وجود دارد. این درب ها معمولاً مناسب مکان هایی هستند که به علت عرض کم دهانه امکان نصب درب تلسکوپی به صورت استاندارد و کامل وجود ندارد.

افراد متخصص

ضمانت کالا

کیفیت کار ما

پشتیبانی ۲۴ ساعته

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع