شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

بررسی ویژگی های درب های برقی

آشنایی با درب برقی

این نوع دربها مدل های گوناگونی در بازار دارد.
برای اینکه راحت تر و آسان تر باز و بسته شود این درب ها از جک های پارکینگ و یا موتور های برقی استفاده میکنند و یا کلا دربی نصب میکنند که اتوماتیک باشد از پایه و صفر برای اتومات بودن طراحی شده باشد. این درب های اتوماتیک یا درب برقی بدون دخیل بودن دست و با استفاده از یک عدد ریموت کنترل یا دکمه مخصوص نصب شده باز و بسته و یا حتی بالا و پایین میشود.

خانه های نوساز و حتی چندین سال ساخت از وجود این امکان کامل بهره مند است. در خرید آن ها باید به موضوعاتی توجه کنیم که شاید برای دیگران مهم ویژگی درب برقینباشد ولی برای شمایی که نصب میکنید این موضوعات خیلی حائز اهمیت است :

نکات مهم در هنگام خرید

  • قیمت و کیفیت موتور های قدرتی و حرکتی
  • قیمت و کیفیت کنترل باکس
  • خدماتی که نصاب های درب برقی ارائه میکنند
  • اپراتور های مخصوص به شما
  • کیفیت نصب و بدون خطا کار کردن اولیه درب های برقی

توجه کردن به اینکه این درب ها بدون دخیل بودن دست باز و بسته میشوند تاثیر بسزایی در روند جذب مشتری دارد.

 

مزیت های درب برقی نسبت به مدل های سنتی و قدیمی

۱-وزن کمتر نسبت به درب های قدمت دار و سنتی:
درب های قدیمی به صورت یک تیکه و یک سره بودند و همینطور وزن آنها خیلی زیاد بود و هنگام باز و بسته کردن صدای های که تولید میشد و در زمانی که درب های سنتی و قدیمی باز و بسته میشد باقی افراد داخل ساختمان و یا مجتمع و همیچنین افرادی که میخواستند درب ها را باز بکنند به صورت دستی آن ها هم معذب میشدند.

۲-امنیت بیشتر درب های برقی :
این مورد بسیار مهم و حائز اهمیت است چون این درب ها در زمان بسته بودن (قفل شدن و قفل بودن) به صورت ضد سرقت در می آید و خیلی بهتر است دربهای ساده و قدیمی است چون آنعا با کلید و یا قفل های ماژول و یا قفل های اضافه تر آن را با امنیت میکردند و ولی در این درب های برقی میتوانیم بگوییم به وسیله های تیغه موجود در درب ها فضایی را برای دزدی و سرقت کاهش میدهد.

۳-ظاهر و زیبایی درب های برقی :
درب های برقی به وسیله فریم و قاب و رنگ های موجود میتوان آنها را با نمای ساختمان یا مجتمع به صورت یک دست درآورد و موضوعی که وجود دارد این است که درب های قدیمی همیشه به یک شکل بوده و هیچ تناسخی بین درب و نما موجود در ساختمان وجود نداشت.

شرکت درآذین با توجه به سابقه ای که در این چند سال از رضایت و خرسندی مشتریان به دست آورده میتواند شما را به صورت یک همراه از صفر تا صد این پروژه چه به صورت نصبی و چه به صورت مشاوره همراهی بکند.

 

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

 

 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع