شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

مشخصات جک درب پارکینگی

فروش جک درب پارکینگ اتوماتیک

 

امروزه اکثر افراد برا زیبا سازی ساختمان های خود و حتی پارکینگ ها خود سعی می کنند که از درب های اتوماتیک استفاده کنند که این درب ها دارای بخشی به نام جک می باشند. جک درب اتوماتیک پارکینگ امروزه توسط شمار زیادی از شرکت های داخلی و خارجی تولید می شود. و سپس به قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شود تا نیاز های مشتری را بر طرف سازد.

وقتی در جست و جو برای تهیه یک جک درب اتوماتیک برای درب ساختمان یا پارکینگ خود هستید، ممکن است در میان انبوهی از جک های مختلف سردرگم شوید و نتوانید که بهترین جک درب اتوماتیک را انتخاب کنید. اغلب افراد عموما این جک ها را در دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم بندی می کنند. که در هر دسته نیز یک یا چند برند از جک های درب اتوماتیک را جزوه بهترین مارک ها در نظر می گیرند.

 

ساختار جک پارکینگ

 

  • مرکز کنترل : مغز جک پارکینگی است، به این صورت که کلیه فرمانهای باز و بست و توقف و… را قسمت مرکز کنترل صادر میکند.
  • چشمی : به کمک اشعه مادون قرمز وجود مانع خارجی بین درب را تشخیص می دهد و مانع از بسته شدن درب وآسیب رساندن به خودرو و اشخاص می شود.
  • چراغ چشمک زن : بسته به فرمان صادر شده از سوی مرکز کنترل، علایم هشداردهنده را نشان می دهد.
  • ریموت کنترل : وسیله ارتباط بین مصرف کننده و مرکز کنترل به عهده ریموت کنترل می باشد. به طور استاندارد دو عدد ریموت در پک جک بازویی موجود است که در صورت نیاز می توان تعداد آن را افزایش داد.
  • جک بازویی : وسیله ای هست که نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی مور نیاز برای باز و بست کردن درب لولایی تبدیل میکند.

 

جک بازویی پارکینگ

بیشترین کاربردی که جک های بازویی دارند برای درب های کشویی میباشد. این جک ها برای درب های دو لنگه مورد استفاده قرار میگیرند و هر جک قابلیت باز شدن تا ۹۰ درجه را دارند. استفاده از جک بازویی پارکینگ برای ساختمان هایی که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب های بزرگ را دارند مناسب است. بیشتر از جک بازویی برای درب پارکینگ حیاط و ویلا استفاده میشود.

 

جک درب اتوماتیک پارکینگ

 

 

جک پنوماتیک پارکینگ

جک های پنوماتیکی پارکینگ قدمت بیشتری نسبت به سایر جک ها دارند و در سیستم ساخت این جک ها از سیستم های کنترل سرعت استفاده شده است. این جک ها برای باز و بسته کردن درب پارکینگ بدون نیاز به موتور کار میکنند و به همین دلیل کمترین سر و صدایی را تولید نمیکنند. اگر جک پنوماتیک درب پارکینگ صدایی ایجاد کند نشان دهنده آن است که باد آن تمام شده و نیاز به شارژ دارد. هر لنگه از جک پنوماتیک قدرت تحمل ۲۵۰ کیلوگرم را دارد و به همین دلیل این جک از انواع جک کم قدرت محسوب میشود.

 

جک الکترومکانیکی پارکینگ

از جک های اکترومکانیکی برای باز و بسته کردن درب های پارکینگ منازل که وزن کمی دارند استفاده میشود. این جک ها برای مکان هایی که رفت و آمد کمی دارند گزینه مناسبی است. نحوه کار جک الکترومکانیکی پارکینگ با استفاده از چرخدنده و گیربکس می باشد. این وسیله حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل میکند و درب را باز و بسته مینماید. از جک الکترومکانیکی پارکینگ برای درب هایی که وزن ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم دارند استفاده میشود.

 

جک هیدرولیکی پارکینگ

در جک هیدرولیکی پارکینگ روغنی در یک محفظه استوانه مانند وجود دارد. که با وارد شدن نیرو به این ورغن کار اصلی جک هیدرولیکی درب پارکینگ شروع میشود. روغن به قسمت پیستون استوانه فشاری وارد میکند و به این ترتیب درب پارکینگ باز و بسته میشود. قیمت جک های هیدرولیکی پارکینگی گران تر از جک های الکترومکانیکی میباشد.

 

 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع