شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

مشخصات درب اتوماتیک کرکره ای

فروش کرکره برقی اتوماتیک

 

کرکره یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف ترین انواع درب است که در حقیقت به عنوان نوعی محافظ در برابر سرقت، خرابکاری و طوفان شناخته می‌شود. این محصول در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد. کرکره دستی همانطور که از نامش پیداست برای بالا و پایین شدن به نیروی محرک دست نیاز دارد؛ این در حالی است که درب اتوماتیک کرکره ای بدون دخالت دست و با قدرت موتور بالا و ‍‍‌پایین شده و با استفاده از یک ریموت کنترل به راحتی باز و بسته می‌ شود.

 

مزیت‌ های نصب کرکره‌

  • درب اتوماتیک کرکره ایایجاد امنیت در محیط
  • کم هزینه بودن
  • سادگی در استفاده
  • عایق صدا و حرارت
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • کمک به بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
  • ماندگاری و دوام بالا
  • نصب و راه‌اندازی سریع
  • مناسب برای نصب در فضا‌های مختلف
  • مناسب برای نصب در فضا‌های تجاری و صنعتی

 

تیغه درب اتوماتیک کرکره ای چیست

بدنه کرکره برقی را تیغه تشکیل می دهد و در واقع می توان گفت مهم ترین قسمت این نوع از درب ها تیغه می باشد. تیغه ها در جنس های مختلفی وجود داشته و بسته به نوع جنسی که دارند می توانند از ویژگی های مختلفی برخوردار باشند. به طور کلی تیغه کرکره برقی باعث می شود تا از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری شده و در زمان بسته بودن درب، نمای زیبایی به ساختمان داده شود.

تیغه ها فضای کمی را اشغال می کنند و با توجه به این که در هنگام بسته بودن در بالا رول می شوند نیاز به فضای زیادی در اطراف خود ندارند و در محیط های کوچک بسیار کاربردی می باشند. همچنین استحکام و مقاومت این تیغه ها بسیار بالا بوده و در برابر عوامل محیطی مختلف مقاومت زیادی را از خود نشان می دهند.

 

تیغه‌های آلومینیومی

بیشترین حجم تیغه‌های کرکره تولید شده در بازار، از جنس آلومینیوم هستند. می‌توان گفت حدود ۹۰ درصد از بازار ایران را تیغه درب اتوماتیک از جنس آلومینیوم به خود اختصاص داده است. دلایل مختلفی وجود دارند که سازندگان، آلومینیوم را برای تولید تیغه کرکره به کار می‌برند. دلایلی اعم از وزن مناسب و سبک بودن آلومینیوم نسبت به سایر مواد، افزایش میزان عمر موتور درب کرکره، مقاومت در برابر محیط‌های گرم و سرد، داشتن خواص فیزیکی و مکانیکی ویژه و همچنین قیمت مناسب.

تیغه آلومینیومی کرکره برقی به روش اکستروژن (فرایندی که طی آن یک قطعه فلزی یا پلاستیکی تحت تاثیر فشار، از داخل قالبی با شکل خاص عبور کند و سطح مقطع آن کاهش یابد) تولید می‌شود. تیغه کرکره برقی آلومینیومی در رنگ‌های مختلفی در بازار تولید می‌شود؛ این رنگ‌ها شامل رنگ‌های ساده مثل سفید، قرمز و زرد و یا رنگ‌های خاص مانند رنگ چوپ و … هستند. پل‌هایی در داخل تیغه‌های مذکور به کار برده می‌شوند که مقاومت و استحکام تیغه‌ها در برابر فشارهای وارده را چند برابر می‌کنند.

 

تیغه‌های گالوانیزه

قیمت کرکره برقیدرسال‌های گذشته، به علت استفاده از ماشین آلات نامناسب، تیغه‌‌های گالوانیزه‌‌ای تولید می‌شدند که سر و صدای بسیاری را نسبت به آلومینیوم ایجاد می‌کردند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تیغه‌های گالوانیزه از کیفیت بهتری برخوردار هستند و میزان سر و صدای آن‌ها به مراتب کم‌تر شده است. استحکام و مقاومت تیغه‌های گالوانیزه نسبت به آلومینیوم بیشتر است. کیفیت تیغه‌های گالوانیزه بسته به میزان کیفیت و ضخامت ورق، سیستم ایجاد مقطع تیغه‌ای شکل، کیفیت فوم و همچنین نوع رنگ، متفاوت است. امکان زنگ‌ زدگی تیغه‌های مذکور در محیط‌های مرطوب و شرجی وجود دارد.

 

تیغه‌های فولادی

این تیغه‌ها برخلاف تیغه‌های دو جداره آلومینیوم و گالوانیزه، به صورت تک جداره تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تک جداره بودن آن‌ها به علت ضخامت بالای ورق به کار برده شده در این نوع تیغه‌ها است که در نهایت استحکام و مقاومت بسیار بالایی برای درب کرکره برقی ایجاد می‌کند. یکی از برجسته‌ترین مزایای تیغه فولادی کرکره برقی، خاصیت ضد سرقت آن‌ها است.

 

تیغه‌های رول گیتر

تیغه‌های رول گیتر به علت دارا بودن مقاطع میله‌ای فولادی، از استحکام قابل توجهی برخوردار هستند. مشبک بودن مقطع مورد استفاده باعث می‌شود امکان دید در فضای داخلی را به وجود بیاورد که این ویژگی برای مغازه‌هایی که تمایل دارند تا در حین بسته بودن، امکان مشاهده ویترین وجود داشته باشد، بسیار کارآمد است. تیغه‌های رول گیتر وزن بسیار بالایی دارند و برای استفاده مناسب، نیاز به موتور قوی خواهند داشت.

 

تیغه‌های شفاف پلی کربنات (شیشه‌ای)

این نوع تیغه‌ها از جنس پلی کربنات تولید می‌شوند که از کیفیت بالا و ظاهری زیبا برخوردار هستند. تیغه‌های شفاف پلی کربنات مقاومت بالایی در هنگام ضربه، فشار، برش و حرارت از خود نشان می‌دهند. این تیغه‌ها به نحوی تولید می‌شوند که خاصیت ضد گلوله دارند؛ بنابراین تیغه‌های مذکور بیشتر در ساختمان‌های مهم تجاری و دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به خاطر اینکه این تیغه‌ها در مقابل برخورد نور خورشید، تغییر رنگ ندهد، از مواد «آنتی یو وی» (UV) در داخل آنها استفاده می‌شود تا رنگ تیغه‌ها به مرور زمان کدر نشود.

 

شما می توانید برای خرید و یا مشاوره رایگان درباره درب اتوماتیک کرکره ای با کارشناسان ما در شرکت درآذین تماس بگیرید.

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

 

 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع