شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

قیمت کرکره برقی هوشمند

نصب کرکره هوشمند برقی

  بی شک کرکره برقی یا همان درب کرکره ای یکی از بهترین و امن ترین انتخاب ها برای درب های پارکینگ ، پنجره ها ، درب های وروری ، درب های خروجی ، درب های حفاظتی ، درب های امنیتی ، درب های مغازه ها ، فروشگاه ها و … می باشد. ما هم به عنوان نماینده رسمی بسیاری از برندهای معتبر، عرضه کننده مستقیم این محصولات بدون واسطه با گارانتی معتبر هستیم . برای آشنایی با قیمت کرکره هوشمند برقی با ما همراه باشید.  

انواع کرکره برقی

کرکره هوشمند پارکینگ

  کرکره برقی هوشمند   برای نصب و راه‌اندازی این کرکره پارکینگ بهترین تیغه، تیغه‌های فوم دار است. جنس این تیغه‌ها معمولاً از تیغه‌های آلومینیومی، منیزیم و فولاد ضدزنگ به همراه لایه‌های فوم در آن‌ها است. این کرکره‌ها بسیار سبک هستند و قابلیت نصب بر روی هر مکانی را دارند. تیغه‌های آلومینیومی در برابر ضربات و فشارهای دیگر بسیار مقاوم هستند.  

کرکره هوشمند مغازه

برای نصب کرکره مغازه می‌توان از کرکره‌های طرح‌دار استفاده کرد. بدین‌وسیله می‌توانید طرح‌هایی را بر روی کرکره چاپ کنید و یا رنگی همخوان با محصولات فروشگاه بر روی آن قرار بدهی. برای این مدل کرکره مغازه بهترین تیغه، تیغه‌های آلومینیومی می‌باشد. این تیغه به دلیل استاندار بودن سایز، کارکرد عالی، وزن مناسب، بدون صدا بودن و امنیت عالی و… پرفروش‌ترین تیغه در بازار است. در مغازه‌های کوچک معمولاً از موتور توبولار برای نصب و راه‌اندازی این کرکره استفاده می‌شود.  

کرکره هوشمند فروشگاهی

برای نصب و راه‌اندازی کرکره فروشگاهی به طور معمول از تیغه‌های پانچ دار و یا ساخته شده از پلی‌کربنات استفاده می‌گردد. این نوع از تیغه‌ها علاوه بر اینکه امکان مشاهده داخل فروشگاه را به افراد می‌دهد بسیار ایمن و مقاوم هستند. باتوجه‌به اینکه درب بیشتر فروشگاه‌ها بزرگ‌تر از درب ساختمان‌های دیگر است، برای نصب کرکره فروشگاهی از موتور ساید استفاده می‌شود.  

کرکره هوشمند صنعتی

استفاده از این نوع کرکره برقی به دلیل تسریع در تردد افراد و خودروها و همین‌طور جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی به‌عنوان یکی از گزینه‌های بسیار مطلوب در محیط‌های صنعتی مانند کارخانه‌ها نیز می‌باشد. باتوجه‌به عریض بودن ورودی مراکز صنعتی مثل سوله‌ها و کارخانه‌ها برای عبور ماشین‌های صنعتی بزرگ، استفاده از این نوع کرکره صنعتی پیشنهاد می‌گردد. نصب و راه‌اندازی کرکره باتوجه‌به نوع تیغه و اندازه آن‌ها باید توسط افراد زبده در این زمینه انجام بشود.  
تیغه کرکره برقی
تیغه کرکره اتوماتیک از اصلی ترین اجزای سازنده کرکره برقی اتوماتیک است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. در هنگام خرید تیغه کرکره برقی باید به وزن آن، مساحت ورودی درب، موتور کرکره برقی و میزان تردد دقت کنید. چرا که در مدل های مختلف موجود است و با توجه به این موارد، می تواند بسیار متغیر باشد. قیمت تیغه کرکره برقی با توجه به وزن و جنس آن تعیین می شود.   فروش کرکره برقی هوشمند  
انواع تیغه کرکره اتوماتیک
  • آلومینیوم یا آکسترود
  • فوم دار گالوانیزه
  • تیغه شفاف یا پلی کربنات
  • پانچ دار یا همان سوراخ‌دار
  • تیغه فوم دار
  • رول گیتر
 
سفارش کرکره هوشمند برقی
تلاش شبانه روزی متخصصان فنی و واحد فروش و بازاریابی کرکره هوشمند برقی و همکاری مداوم و مشاوره با تولید کنندگان مطرح داخلی و خارجی از یک سو و کیفیت رو به رشد محصولات و خدمات شرکت درآذین از سوی دیگر باعث گردیده تا این شرکت پس از تامین نیاز های مشتریان استان تهران، پا را فراتر نهاده و بتواند در بازارهای موجود در شهرستان های مختلف کشور نام خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولیدی و خدماتی کرکره هوشمند برقی و محصولات مرتبط مطرح سازد.  

شما می توانید برای ثبت سفارش و یا مشاوره رایگان درباره قیمت کرکره هوشمند برقی و یا دیگر محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

       

افراد متخصص

ضمانت کالا

کیفیت کار ما

پشتیبانی ۲۴ ساعته

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع