شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

نکات کلیدی در مورد کرکره برقی مغازه

شناخت و معرفی کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه در واقعیت همان درب اتوماتیک است که یک رول بالای معمولی به قسمت موتور ها اضافه شده است. در مورد قیمت های کرکره مغازه میتوانیم بگوییم که قیمت کرکره قیمت برقی نسبت به کرکره های زنبوری و شبکه ای قدیمی بیشتر است. کرکره مغازه برقی از لحاظ امنیت میتواند حرف های برای گفتن داشته باشد به دلیل اینکه تیغه های که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است و مخصوصا میتوانیم به کرکره های برقی ضد سرقت هم اشاره کنیم و همجنین از درب های سنتی امنیت خیلی بالاتری دارد. برای اشنایی و معرفی کرکره برقی مغازه در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

 

انواع کرکره برقی

۱-کرکره برقی معمولی
۲-کرکره برقی مغازه

۳-کرکره برقی پنجره

۴-کرکره برقی پارکینگ
۵-کرکره برقی برای کارخانجات
۶-کرکره برقی با اندازه های مختلف و سایز دلخواه مشتری

کرکره برقی مغازه

در کرکره های برقی های فوق الذکر میتوانیم به مدل کرکره برقی پنجره هم اشاره ای داشته باشیم. کرکره برقی پنجره به صورتی نصب میشود که فقط اندازه پنجره و بالکن شما راه اندازی میشود و به دو صورت می باشد. شفاف و معمولی که جفت آن ها معمولا برای امنیت استفاده میشود.

 

پر کاربرد ترین تیغه های کرکره برقی

۱-تیغه های آلومینیومی
۲-تیغه های پلی کربنات شفاف

کرکره برقی مغازه زمانی به حرکت درمیآید که کنترل باکس و موتور درب اتوماتیک آن به درستی حرکت بکند و بدون هیچ خطایی عملکرد داشته باشد .
کنترل باکس و موتور درب اتوماتیک شیشه ای یا کرکره برقی مغازه به طرزی عمل میکند که اگر به یک انسان نسبت بدهیم میتوانیم به بخش مغز و یا قلب تپنده انسان تشبیه کرد.

 

انواع فریم و قاب

در قسمت بعدی میرسیم به معرفی انواع فریم و قاب که میتوانید موقع سفارش کرکره برقی از شرکت درآذین شما مشتری گرامی هر رنگی و هر قابی را که برای درب اتوماتیک خود نصب کنید را سفارش دهید. در بعضی از موارد موقعی که نمای ساختمان یا مجتمع تجاری شما شیک باشد میتوانید یا با رنگ ساختمان ست بکنید.  همچنین در بعضی شرایط برای مثال اگر ساختمان یا مجتمع شما رنگ سنگ نما رو به سفیدی است و یا خیلی روشن است اصلا نیازی نیست فریم و قاب هم برای تجملی کردنش سفارش بدهید و از این قضیه مطئمن باشید که شرکت درآذین کار خود را به صورتی انجام میدهد که هیچگونه نارضایتی پیش نیاید.

شرکت درآذین با توجه به سابقه چندین ساله ی که در این چند سال جمع آوری کرده است میتواند شما را در این زمینه با کمک و همیاری متخصصان و تکنسین های مجرب و زبده شما را به صورت ۰ تا ۱۰۰درصد هم مشاوره رایگان و هم نصب و راه اندازی بکند. پس اگر قصد دارید که یک کرکره برقی مغازه برای ساختمان یا مغازه خود نصب بکنید میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع