شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

موتور درب شیشه ای اتوماتیک مدل GR63X55

مشخصات موتور دانکر آلمان مدل GR 63X55

  موتور دانکر آلمان مدل GR 63X55 موتوری ۲۴ ولت با توان ۱۰۰ وات و پرقدرت محصول کمپانی دانکر موتور می باشد. این محصول با برد کنترل فرمان های ایرانی از جمله اپراتور های ایرانی یونیک، دلفین, آریو و همچنین شرکت لابل سازگاری بالایی دارد. به گونه ای که محصولات این شرکت همواره جزء جدایی ناپذیر شرکت لابل بوده است.  

قدرت بالای گشتاور موتور درب شیشه ای اتوماتیک دانکر آلمان

قدرت بالای این موتور، باعث سازگاری این موتور برای درب های شیشه ای اتوماتیک با طول و عرض خارج از استاندارد شده است.  

کیفیت

کیفیت بالا و طراحی بدون نقص آلمانی آن باعث شده این موتور برای اماکن پر تردد همچون بانک ها و بیمارستان ها کارایی لازم را داشته باشد. البته سال ها بدون نقص مورد استفاده قرار گیرد.   مشخصات موتور دانکر آلمان مدل GR 63X55 درب اتوماتیک شیشه ای  

نوع انکودر موتور دانکر

انکودر موتور دانکر آلمان مدل GR 63X55 از نوع نوری می باشد. البته بسته به نیاز و مدار فرمان درب اتوماتیک شیشه ای می توان این موتور را با انکودر مغناطیسی نیز آماده نمود. البته بالای ۹۰% اپراتورها انکودر نوری دارند که سبب سازگاری بهتر با موتور شده است.  

طریقه نصب و سیم کشی موتور درب شیشه ای دانکر

نصب این موتور براش لس برای هر مکانیک متفاوت است. برای این منظور باید به دفترچه اپراتور مربوطه مراجعه کرد. این موتور توسط دو پیچ آلنی به سقف ریل که مهره ها از قبل از داخل آن رد شده محکم می شود. شش سیم از این موتور خارج شده است. دوتای آن که با رنگ سفید و مشکی جدا از چهارتای دیگر از قسمت انتهایی موتور خارج شده است که دارای قطر بیشتر برق موتور از آن تامین میشود. چهار سیم دیگر نیز که از انکودر خارج می شود، مربوط به انکودر موتور دانکر شیشه اتوماتیک می باشد. آنها در هر اپراتور باید در قسمت مربوط به انکودر وصل شود. این انکودر مسوولیت شمارنده موتور را داراست. در صورت خراب شدن درب اتوماتیک شیشه ای شما در هر بار باز و بسته شدن ضربه می زند. توجه داشته باشید نمونه فیک این موتور نیز به وفور در بازار وجود دارد لذا حتما این موتور را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.  

افراد متخصص

ضمانت کالا

کیفیت کار ما

پشتیبانی ۲۴ ساعته

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع