شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

ویژگی درب و کرکره برقی پارکینگ

آشنایی با درب و کرکره برقی پارکینگ

 

که کرکره برقی پارکینگ با توجه به این که در فضا هایی نصب می شود که فضای موجود در پارکینگ یا عمق و حتی موردی که خیلی از کاربران و مشتریان با آن برخورد می کنند که وقتی تعداد ماشین زیاد می شود درب پارکینگ به راحتی باز و بسته نمی شود. اینجاست که کرکره برقی پارکینگ خودنمایی می کند چون هیچگونه فضایی را اشغال نمی کند.

سازمان نظام مهندسی که مرجع اصلی نظارت بر کیفیت ساخت ساختمان ها و زیر مجموعه وزارت مسکن و شهرسازی است، انواع درب آهنی ، چوبی و همچنین کرکره برقی را جهت درب پارکینگ تایید می نماید.

 

مزیت کرکره برقی چیست

آشنایی با درب و کرکره برقی پارکینگبا توجه به الزامات نظام مهندسی درب پارکینگ باید حتما اتوماتیک و ریموت کنترلی باشد. حال کرکره برقی اتوماتیک پارکینگ قیمتی ارزانتر از سایر درب های اتوماتیک دارد ، سریع تر ساخته و نصب می شود. خرابی آن کمتر است .

همچنین رنگ بسیار با کیفیت کوره ای دارد. مزیت دیگر آن ها نسبت به درب های لولایی این است که با توجه به خاصیت Roll-up در کرکره برقی ، فضایی از پارکینگ را اشغال نمی کند. تردد , چرخش و دور زودن خودروها در پارکینگ آسان تر است.

 

بهترین تیغه برای کرکره پارکینگ

با توجه به تردد بالای کرکره برقی پارکینگ بهتر است از تیغه آلومینیوم که مخصوص تردد بالا طراحی و تولید شده است استفاده شود. تیغه های تک جداره آهنی ، گالوانیزه و فولادی برای پارکینگ کمتر توصیه می شوند. زیرا درصد خرابی و گیر کردن آنها در ریل بیشتر است و بعنوان کرکره برقی برای یک محیط حساس و پر تردد چندان توصیه نمی شوند.

 

بهترین موتور برای کرکره برقی پارکینگ

با توجه به تردد بالای خودرو بهتر است از موتور ساید صنعتی برای این دربهای اتوماتیک استفاده شود. البته در صورتی که تعداد پارکینگ پشت درب و تردد کم باشد می توانیم از موتور تیوبلار نیز استفاده نماییم. امروزه یکی از از انواع درب اتوماتیکی که برای پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، برقی است که مزیت هایی دارد و در ادامه به بیان این مزیت ها خواهیم پرداخت.

 

چرا توصیه می شود کرکره برقی های درآذین خریداری نمایید؟

دلیل اصلی صداقت گفتار کارشناسان بخش فروش است. کارشناسان این مجموعه کرکره های برقی را همانگونه که هستند به شما معرفی می نمایند. این مجموعه کرکره های تک جداره و از رده خارج شده آهنی و فولادی را به فروش نمی رساند. دیده شده بعضی همکاران تیغه هایی را که به مرور به صدا می افتند را بعنوان بی صدا می نامند.

 

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع