شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

اطلاعاتی تکمیلی در مورد کرکره برقی پارکینگ

نکاتی درباره ویژگی کرکره برقی پارکینگی

 

کرکره خیلی از پارکینگ هایی که در طول روز دیده میشود همگی به صورت برقی شده است. و دیگر کمتر کرکره یا درب های سنتی که با دست باز و بسته میشود را در کل شهر میبینیم. کرکره برقی از یک دیواره تیغه های کرکره تشکیل شده است که این دیواره بوسیله موتور و با استفاده از ریموت کنترل به بالا و پایین حرکت می کند. و کرکره باز و بسته می شود. در ادامه توضیح کاملی در مورد کاربرد و ویژگی کرکره برقی پارکینگی و قیمت انواع آن در اختیار شما قرا خواهد گرفت.

علاوه بر امنیت و آسایش و ظاهری شکیل صرفه جوی در فضای های کم پارکینگ هم میشود. چون درب ها قدیمی سنتی فضای بسیاری برای باز و بسته شدن اشغال میکرد. ولی در حال حاضر با این امر در کرکره برقی مدل پنجره میتوانیم این را بگوییم که اصلا فضایی را برای باز و بسته شدن نیاز ندارد

مزیت های کرکره برقی پارکینگی

۱-قابلیت باز و بسته شدن به صورت دستی در قرار گرفتن حالت بدون برق

 

انتخاب کرکره برقی پارکینگ

 

۲- کار با کرکره برقی مدل پارکینگ به مراتب راحت تر از درب های سنتی و قدیمی است. به دلیل اینکه نیازی به زور و نیروی انسانی نسیت و میتوان به راحتی با یک ریموت کنترل آن را بالا و پایین کرد.

۳-مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف حتی در زمان و شرایط ناسازگار با درب های قدیمی

۴- تنوع رنگی و تنوع انواع قاب و قریم کرکره برقی پارکینگ وجود دارد که شما میتوانید با سلیقه خود آن کرکره برقی را با ساختمان و یا مجتمع مسکونی و یا تجاری و اداری همخوان و همرنگ بکنید.

۵-از صفر تا صد ظاهری این کرکره برقی پارکینگ قابل شستشو میباشد.

۶- ضد زنگ زدگی و خراب شدن است.

۷-این درب ها در برابر آتش سوزی و اشتعال بسیار مقاومت میکنند.

۸- کرکره برقی پارکینگ دیگر نیازی به قفل زدن ندارد. و میتوان با بسته کردن همان کرکره از امنیت ساختمان که در آن نصب کرده اید اطمینان خاطر داشته باشید.

 

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و انجام شدن بیشتر کارها به صورت اتوماتیک استفاده از کرکره برقی بسیار فراگیر شده است و به دو علت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد : سهولت بشتر در هنگام ورود و خروج با اتومبیل به پارکینگ منازل و امنیت بیشتر .درب های اتوماتیک اصولا به عنوان یک دربی که تردد در آنجا موجود می باشد استفاده میشود و لی به عنوان امنیت بیشتر از درب دوم استفاده می شود . پس اگر که میخواهید یک کرکره برقی مدل پارکینگی برای خود  و یا دوستان پیشنهاد کنید ابتدا این پست را با دقت مطالعه کنید و در صورت نیاز با مشاورین مهندسین زبده شرکت درآذین در تماس باشید.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع