شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

عملکرد کرکره های برقی

بررسی ویژگی های کرکره برقی

  کرکره های برقی عایق صدا و حرارت هستند و مانع ورود گرد و خاک به فضای داخل می شوند. این محصول دارای تنوع طرح و رنگ زیادی است و سازگاری خوبی با نمای ساختمان دارد. کرکره های استاندارد به این زودی ها خراب نمی شود و نیاز به تعمیر ندارد. با توجه به اینکه کرکره ها اغلب در فضای خارجی نصب می شوند، این سازه مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی دارد. بارندگی و رطوبت و اشعه خورشید موجب پوسیدگی و یا رنگ پریدگی نمی شود. در مقایسه با کرکره های آهنی قدیمی این سازه طول عمر بسیار بالاتری دارد و قابلیت نصب در هر ساختمانی را دارد. در ادامه با کاربرد کرکره برقی بیشتر آشنا می شویم.  

ساختار و ویژگی ها

کرکره برقی یکی از انواع درب های اتوماتیک است که از آنها در ساختمان ها برای درب های پارکینگ و مکان های تجاری مثل مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می شود. کرکره ها ، مجموعه ای از صفحات افقی متصل به یکدیگر می باشند که با بالا و پایین رفتن این صفحات، کرکره باز و بسته می شود. این محصول محافط خوبی در برابر باد و باران است. همچنین شاتر های مورد استفاده در پنجره، از ساختمان در برابر تخریب و سرقت نیز محافظت می کند.  

کرکره های صنعتی

  ساختار و ویژگی های کرکره های برقی   کرکره برقی مورد استفاده در صنایع، به دلیل عریض بودن دهانه جهت عبور وسایل نقلیه سنگین، دارای نوعی موتور ساید است که قدرت بالایی دارد. همچنین تیغه های به کار رفته در این کرکره ها، از نوع مقاوم رول گیتر فولادی است. این تیغه، مقاومت بالایی در برابر ضربه داردو علاوه بر این، در برابر سر و صدای محیط کارخانجات، نوعی عایق صدا نیز محسوب می شود.  
متعلقات و اجزا
اجزای تشکیل دهنده کرکره ها عبارتند از موتور، تیغه، ریل، قوطی، شفت، صفحه پلیت، اندکپ یا یاتاق، جا قفلی، مرکز کنترل و یو پی اس که در مقاله های بعدی به معرفی این اجزا می پردازیم.  
انواع تیغه کرکره برقی
تیغه های کرکره اتوماتیک در یک تقسیم بندی کلی به صورت تیغه های فوم دار و تیغه های امنیتی تقسیم می شوند. اما تیغه های کرکره برقی از لحاظ جنس در تقسیم بندی دیگری نیز قرار می گیرند که در ادامه به معرفی آن ها و کاربرد کرکره برقی می پردازیم. تیغه های آلومینیومی: این تیغه اگرچه کاربرد زیادی در بازار دارد ولی خودش دارای درجه های کیفی مختلف می باشد. تیغه های آلومینیومی یا آلومینیوم خالص هستند، یا آلومینیوم درجه ۲ و یا آلومینیوم درجه ۳ می باشند. بسته به میزان بودجه و هدف مان از نصب کرکره برقی می توان از بین انواع مختلف، مناسب ترین نوع را انتخاب کرد. تیغه های گالوانیزه: این تیغه ها همان طور که از نام شان پیداست از جنس گالوانیزه هستند. نسبت به سایر تیغه ها قیمت پایین تری دارند. برای کسانی که به دنبال تیغه ای ارزان باشند این نوع مناسب می باشد. تیغه های پلی کربنات: ویژگی اصلی تیغه های پلی کربنات این است که شفاف هستند. زمانی که آن ها را نصب کنیم به آسانی پشت تیغه قابل رویت خواهد بود.

افراد متخصص

ضمانت کالا

کیفیت کار ما

پشتیبانی ۲۴ ساعته

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع