شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

فروش موتور دانکر آلمان

نمایندگی مجاز موتور دانکر آلمان

موتور دانکر آلمان از جمله محصولات معروف و پرفروش در در بازار درب اتوماتیک شیشه‌ای است. این محصول از مرغوب ترین و محبوب ترین محصولات این صنعت می باشد. شرکت های کمی نمایندگی فروش موتور دانکر آلمان را برعهده دارند.

به عبارتی دیگر موتور دانکر آلمان یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازار است که ویژگی و قطعات پر قدرت آن سبب شده تا خرید و فروش بالایی داشته باشد.

این موتور می‌تواند در دقیقه ۱۵۰۰ دور بزند تا گشتاور لازم را برای باز و بسته شدن درب فراهم کند. شرکت درآذین نمایندگی فروش موتور دانکر آلمان می باشد.

سرعت چرخشی موتور این برند بسیار بالا بوده و چرخ دنده‌های موجود در این موتور از کربن تولید شده‌اند که مقاومت آن‌ها را افزایش می‌دهند.

همچنین موتور دانکر آلمان استهلاک خیلی پایینی دارد. به همین دلیل اگر برای هر درب اتوماتیک شیشه‌ای از آن استفاده شود به طور میانگین بین ۳ تا ۵ سال به خوبی کار می‌کند. نیازی به هزینه اضافی و تعمیرات ندارد. همین طور وجود این موتور شما را از انجام سرویس‌های دوره‌ای و متعدد راحت می‌کند.

موتور دانکر درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انواع درب پر کاربرد در دنیای امروزیست. طوری که اگر به درب ورودی فروشگاه ها، بانک ها و مراکز خرید بزرگ نگاه کرده باشید؛ این مدل درب را خواهید دید.

این محصول معمولا کیفیت خوبی دارد و برای مدت زمان زیادی کار می کند اما چه چیزی باعث ایجاد این کیفیت می شود.

درب اتوماتیک از قطعات مختلفی تشکیل شده است که یکی از آن‌ها موتور است. موتور قلب درب اتوماتیک شیشه ای محسوب می شود.

برای این محصول انواع و اقسام موتور در بازار وجود دارد. هریک از آنها از کیفیت مختلفی تشکیل شده اند.

در بین بازار این صنعت و کارشناسان درب اتوماتیک، برندی که مورد قبول اکثریت می باشد، دانکر آلمان است. موتور دانکر آلمان یک سری ویژگی و برتری هایی نسبت به سایرین دارد که سبب شده تا محبوبیت بیشتری داشته باشد.

موتور دانکر درب اتوماتیک شیشه ای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قابلیت های موتور دانکر

موتور دانکر قابلیت های متعددی دارد که از اولین مورد آن می توان به استفاده از قطعات اولیه مرغوب و استاندارد اشاره کرد.

زمانی که یک وسیله از موادی ساخته شده باشد که کیفیت بالایی دارند؛ از ریشه قوی بوده و از نظر ساختاری از سایرین بهتر است.

آلمان قطب صنعتی جهان محسوب می شود کارخانجاتی که در آن از برتری خاصی برخوردارند اغلب از بهترین مواد موجود در دنیا برای ساخت قطعات خود استفاده می کنند که دانکر آلمان یکی از آن هاست.

  • این کمپانی برای موتورهای درب اتوماتیک شیشه ای از موادی استفاده می کند که از قبل تست شده اند و استانداردهای روز دنیا را دریافت کرده اند.
  • دومین قابلیتی که موتور دانکر دارد این است که برای کارکرد، هیچ نیازی به زغال و مواردی از این قبیل که سایر موتورها به آن نیاز دارند، ندارد.
 

قیمت موتور دانکر آلمان و ویژگی های آن

 

ویژگی‌های موتور دانکر آلمان

  • استفاده از قطعات با کیفیت
  • قابلیت استفاده برای تردد بسیار بالا
  • عدم بهره‌گیری از زغال
  • عدم نیاز به تعمیرات و سرویس متعدد
  • امکان ایست خودکار پس از برخورد با اشیا

از آن جایی که برای کارکرد دانکر نیازی به زغال نیست، درصد نیاز به تعمیرات و سرویس این موتور هم به کمترین مورد می رسد. طوری که درب اتوماتیک های دارای موتور دانکر آلمان کمترین میزان سرویس و تعمیر و تعویض قطعات را خواهند داشت.

از طرفی برای این که درب اتوماتیک شیشه ای آسیب نبیند و همین طور افراد هم در خطر نباشند، موتور دانکر پس از برخورد با اشیا، دستور ایست خودکار را می دهد. طوری که درب دیگر حرکت نخواهد کرد. ضمنا این موتور در زمان کارکرد خود هیچ صدایی تولید نمی کند و سر و صدایی ندارد.

مشخصات فنی موتور دانکر

ویژگی های فنی یک دستگاهی مثل موتور در هزینه و کارایی آن تاثیر مستقیمی دارد. موتور دانکر آلمان می تواند وزن های خیلی بالا را به آسانی تحمل کند. طوری که می تواند به راحتی درب های سنگین را جابه جا کند.

همچنین موتور دانکر آلمان دارای یک گیربکس قوی است که از آهن و برنز ساخته شده است. طراحی هوشمند این محصول از دیگر مشخصات فنی آن است که سبب شده تا چندین درجه از یک موتور درب اتوماتیک شیشه ای معمولی بالاتر باشد.

خرید موتور دانکر آلمان

جهت ثبت سفارش و خرید موتور دانکر آلمان برای درب اتوماتیک شیشه ای،با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *