شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

کرکره برقی‌ پلی کربنات شفاف

کرکره برقی‌ پلی کربنات شفاف و اطلاعاتی مفید در مورد آن

هرچه رو به جلو پیش می رویم، تنوع در مدل‌های کرکره برقی بیشتر می‌شود. کرکره برقی پلی کربنات شفاف یکی از مدل‌های جدید بود که در مکان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود. این نوع کرکره برقی از متشکل از پروفیل‌های آلومینیومی و اسلیت پلی کربنات است. کرکره های پلی کربنات در برابر عواملی همانند ضربه شدید مقاومت بالایی داشته و به‌همین خاطر نیز آن‌ها را کرکره ضد سرقت می‌نامند. این نوع کرکره ها وزن بسیار پایینی داشته به‌ همین خاطر نیز به ‌منظور کاهش اصطکاک این به‌همین خاطر نیز سبب کاهش اصطکاک شده و معمولاً ماندگاری بالایی دارند. مهم‌ترین ویژگی این کرکره‌ها استحکام و مقاومت بالا در برابر آتش، شستشو و  نور آفتاب است. همچنین نگهداری از آن‌ها به آسان‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. کرکره شفاف ضد سرقت در نمونه‌های مختلفی به تولید ‌رسیده و در تنوع رنگ بالایی موجود می‌باشد. به ‌همین خاطر نیز شما می‌توانید براساس سلیقه خود مشورت با کارشناسان در این مدل مناسب را انتخاب کنید. کرکره برقی‌ پلی کربنات شفاف با تیغه های پلی کربناتی ، از جمله کرکره برقی با مقاومت و استحکام بالا به حساب می آید. از ویژگی های این نوع کر کره برقی می توان به مواردی از قبیل  زیبایی ، امنیت ، ضد رطوبت و ضد اشتعال و آتش سوزی بودن آن ااشاره نمود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد کرکره های برقی و سفارش انواع آن ها می توانید با کارشناسان درآذین ارتباط برقرار کنید

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید….. کرکره برقی‌ پلی کربنات شفاف

مقایسه کرکره برقی پلی کربنات شفاف با کرکره های قدیمی و سنتی

کرکره های قدیمی و سنتی از نظر امنیت و حفاظت از فروشگاه ضعیف بود و نمی توانست جلوی سرقت و دزدی از مکان و فروشگاه ها را بگیرد در حالی که در کرکره های برقی جدید و حتی کرکره برقی پلی کربنات و یا کرکره برقی های شفاف می توانند امنیت را از مکان عمومی شما در برابر سرقت و دزدی از ۷۰ الی ۷۸% درصد امنیت تامین نماید دلیل این امر به علت وجود تیغه محکمی است که در کرکره به کار برد می شود.

ویژگی های ظاهری کر کره برقی پلی کربنات شفاف

کرکره برقی پلی کربنات به گونه طراحی می شود که می توان آن را با سایر اجزای ساختمان هماهنگ کرد و هارمونی زیبایی از نظر شکل ظاهر و رنگ آن  به دست آورد. این امر به ویه در مجتمع های مسکونی یا ساختمان های اداری و تجاری نمود بیشتری پیدا می کند. برای خرید و آشنایی با موتور دانکر آلمان کلیک کنید

مزایای کرکره های برقی پلی کربنات

– شفافیت بالا و عبور نور از کرکره برقی شفاف – ضد ضربه ، ضد اشتعال ، ضد سرقت ، ضد رطوبت ، ضد آب – کارکرد آرام و بدون صدا – تنوع رنگی از جمله شفاف ، دودی ، برنز ، شیری – داشتن قابلیت دید دو طرفه در مقابل درب در تمام طول شبانه روز  

کرکره پلی کربنات برقی

کرکره برقی پلی کربنات شفاف را می‌توان نسل بعد از کرکره های آلومینیومی دانست که کاربرد گسترده‌ای دارند. به دلیل این‌ که کرکره‌ها دارای ظاهر شفافی هستند در بازار آن‌ها با عنوان کرکره شفاف می‌شناسند.  به‌ منظور تولید این نوع کرکره از کامپوزیت های بسیار محکم و مقاوم و  کربن پلی کربنات استفاده می شود. درست برعکس ظاهر شفاف کرکره‌های برقی با وجود این ‌که ظاهر به کرکره‌ها کاملاً شفاف است، اما شیشه‌ای در تولید آن‌ها استفاده نمی‌شود. کرکره‌های برقی از استحکام بالایی برخوردار بوده و این مورد می تواند وجه تمایز آن نسبت به مدل های آلومینیومی باشد. به صورتی که کرکره پلی کربنات با ضربات بسیار محکم نیز هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بیند .این نوع کرکره برقی از لحاظ امنیتی در سطح بالایی بود که به آن کرکره ضد سرقت گفته می‌شود. کرکره برقی پلی کربنات شفاف در طیف رنگی متنوع به تولید می‌رسد و شما می‌توانید آن را در رنگ‌های شفاف، شیری، بژ و دودی خریداری کنید. وزن آن‌ها نیز بسیار پایین بوده و این می‌تواند یکی از بهترین ویژگی‌ها برای درب‌های اتوماتیک و برقی باشد. در اینجا بخوانید: معرفی درب اتوماتیک ریلی کرکره برقی‌ پلی کربنات شفاف

 معرفی انواع کرکره پلی کربنات شفاف

کرکره برقی پلی کربنات شفاف از کرکره‌های بسیار پرفروش در بازار به حساب می آید. این محصول در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی به تولید می‌رسد هر ۱ از مدل‌ها براساس کاربردی که دارند، در مکان‌های مختلف استفاده می شوند. این کرکره برخلاف مدل‌های دیگر به شکل یکسره به تولید نمی‌رسد. بلکه متشکل از قطعات کوچکی بود که در ۱ و در کنار یکدیگر سبب تشکیل کرکره‌های برقی شفاف می‌شود. به‌ طور کلی انواع این کرکره برقی پلی کربنات شامل موارد زیر است:
  • کرکره پلی کربنات شفاف زواری
  • کرکره مدل لوله ای
هر دو مدل چه لوله‌ای و چه زوار در طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. تفاوت عمده میان این ۲ مدل اندازه، میزان ضخامت و طول و عرض آن ‌ها می‌باشد. به ‌همین خاطر نیز هرچه ضخامت قطعات پلی کربنات افزایش پیدا کند، استحکام کرکره شفاف ضد سرقت نیز بیشتر خواهد شد. این مورد می ‌تواند روی قیمت نهایی نیز مؤثر باشد.

موارد کاربرد کرکره شفاف ضد سرقت

کرکره برقی پلی کربنات شفاف بسیار پرکاربرد بوده و می‌تواند در هر مکانی از آن ‌ها استفاده کرد. این کرکره ها  رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی دارند که باعث شده بتوان در طیف گسترده‌ای از مکان‌ها آن‌ها را به کار برد. با توجه به این‌ که قیمت کرکره شفاف نسبت به مدل های آلومینیومی بیشتر است، معمولاً از این کرکره ها در مکان‌هایی که امنیت فاکتور مهمی است استفاده می‌شود. از جمله موارد استفاده‌ کرکره شفاف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • ساختمان‌ های فروشگاهی
  • پاساژ
  • دکوراسیون داخلی ساختمان
  • استفاده از کرکره پلی کربنات به ‌عنوان پارتیشن
  • استفاده در بالکن‌ها
  • به کار بردن کرکره ضد سرقت درب پارکینگ ساختمان جنوبی
بیشتربخوانید: بررسی مزایا قابل توجه در کرکره های برقی پنجره ای کرکره برقی‌ پلی کربنات شفاف

ویژگی کرکره‌های برقی شفاف

عمده استفاده از کرکره‌های شفاف در مراکز تجاری تجاری و تفریحی استو در واقع وجود ویژگی‌های زیر سبب شده تا این‌ کرکره در این مکان‌ها استفاده شود:
  • شستشوی آسان
  • نگه‌داری راحت
  • استحکام و مقاومت بالا
  • ضد حریق بودن
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی
  • عدم آسیب در برابر اشعه اشعه ماورای بنفش
  • وجود تنوع در طراحی و رنگ
  • مقاوم در برابر نور خورشید

افراد متخصص

ضمانت کالا

کیفیت کار ما

پشتیبانی ۲۴ ساعته

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع