شنبه تا چهارشنبه

08:00 الی 17:00

کرکره برقی مدل مغازه ای

ویژگی های کرکره برقی مغازه

 

کرکره برقی مغازه در چند سال اخیر جایگزین مواردی از قبیل کرکره های سنتی و قدیمی مانند لانه زنبوری و کرکره های فلزی و شیار دار شده است.  امروزه اکثرا از این قابلیت بسیاری از صاحبان مغازه های تجاری  استفاده می کنند به دلایلی که موجود می باشد.

 

دلایل انتخاب کرکره های برقی

ویژگی های کرکره برقی مغازهیکی دیگر از دلایلی که کرکره برقی ها جایگزین شده اند این است که دیگر نیازی به نیروی انسانی ندارد. فرد نیازی ندارد این مدل کرکره ها را بالا پایین بکند با گذشت زمان این کرکره سفت و سخت نمی شود که نیاز به روغنکاری داشته باشد.

این درب ها اصلا آلودگی صوتی ندارند. ولی کرکره های قدیمی و سنتی با بالا و پایین کردن کرکره بسیار آلودگی صوتی ایجاد می کرد. باعث عذاب دیگران و خود صاحب مغازه می شد.

 

کرکره برای مغازه

در کرکره های برقی مغازه باید به دو مورد از کرکره ها توجه کنیم:

  • تیغه های کرکره
  • موتور کرکره

در کرکره برقی تیغه ها بسیار مهم هستند. چون سبب امنیت بیشتر مغازه و ذخیره انرژی و صرفه جویی در هزینه ها می شود. همچنین در انتخاب تیغه ها باید به موارد زیر توجه نمود :

  • شکل و زیبایی ظاهری تیغه
  • امینت
  • صدای تیغه ها
  • قیمت های تیغه

 

شکل ظاهری تیغه

مشخصات کرکره برقی مغازه ایتیغه کرکره به دو شکل آلومینیوم و پلی کربنات است. هر دو برای مغازه ها قابل استفاده می باشند. انتخاب نوع تیغه، به شرایط و نوع کسب و کار در مغازه نیز وابسته است.

 

امنیت کرکره برقی

در گذشته کرکره های مغازه بصورت دستی بالا و پایین می شد و از امنیت کمی برخوردار بود. برای یک مغازه دار، وجود امنیت و داشتن آرامش در محیط کسب و کارش از اهمیت بالایی برخوردار است. ولی امنیت انواع مختلف تیغه چندان تفاوتی با هم ندارد.

 

استفاده از کرکره برقی پلی کربنات در مغازه های نیازمند به امنیت بالا

در مغازه هایی که دارای گاوصندوق با حجم بالای پول هستند، نظیر طلافروشی ، صرافی و بانک ، طبق دستور پلیس باید از کرکره های پلی کربنات استفاده شود. تا درصورتی که سارقین در مغازه یا فروشگاه شما ورود بکنند، نیروهای انتظامی با دیدن آنها بتواند از مغازه و شرح حال آن با خبر بشود.

صاحبان مغازه ها  فروشگاه ها می توانند برای امنیت بیشتر حتما به پایین کرکره های برقی جا قفلی فولادی نصب کنند. برای جلوگیری از دستکاری و سرقت و همچنین برای امنیت بیشتر باید ریل و قوطی کرکره برقی داخل کار نصب شود و در نما کرکره راه اندازی نشود. شرکت درآذین با توجه به سوابقی که از رضایتمندی مشتریان به دست آورده، می تواند  از صفر تا صد کرکره برقی مغازه را برای شما راه اندازی نماید.

 

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۸

۰۲۱-۴۴۱۰۷۱۴۹

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع